سفر قهرمانی

سلام.اینجا داستان یک قهرمان است نه یک قربانی

سفر قهرمانی

سلام.اینجا داستان یک قهرمان است نه یک قربانی

همواره در زندگی انتخاب هایی داریم که نهایتامی تواند از ما یک قهرمان بسازد یا یک قربانی...در این وبلاگ درباره ی سفر قهرمانی و قهرمان صحبت های جذابی و تامل برانگیزی میشه...

آخرین مطالب

صد تا از لذتهاتو بنویس

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ب.ظ

به نام خدای مهربون

قرار هست به درخواست استاد از لذت هام بگم 

1 خوردن کرانچی پنیری

2 خوردن کرانچی فلفلی

3 خوردن کرانچی تند و آتشین

😂😂😂

4 خوردن خورشت ماست اعلاء

5 خوردن شربت آبلیمو تگری با آبلیموی طبیعی و تازه درفصل تابستان وبعد از حمام

6 تو ظهر خوابیدن😓

7 خوردن گیلاس

8 خوردن زردآلو 

9 خوردن مربا بالنگ

10 خوردن بستنی دابل چاکلت میهن

11 خوردن یه لیوان آب خنک بعد از غذا علی الخصوص غذای چربو چیلی😁

12 خوردن یه لیوان چایی تازه(چایی تی بگ بی یو تی)تو راه سفر یا عصرها

13 خوردن چیپس خلالی

14 خوردن بادوم زمینیا که بسته بندی شدست

15 خوردن بادوم هندی

16 خوردن شیر دآغ و نشاسته وقتی گلوم درد میکنه

17 خوردن کیک تولد ها و شیرینی خامه ایی های شیرینی فروشی گلاب

18 پارک آبی و بازی هاش 

19 تجربه ی هیجان و شهربازی های مهیج

20 ازم تعریف بشه

21 کسایی که دوسشون دارم بهم بگن دوست دارم

22 رانندگی کردن درحالی که آهنگ های مورد علاقم پخش بشه و هیشکی حرف نزنه

23 خندیدن با کسایی که دوسشون دارم

24 سفر و گشت و گذار با کسایی که دوسشون دارم

25 چلوندن مرسانا 

26 خندیدنا و بلبل زبونی های مرسانا

27 بعد از سشوارکشیدن و شونه کردن موهام 

28 کادو خریدن برای مرسانا 

29 بی بهانه کادو دادن به کسایی که دوسشون دارم

29 بی بهانه کادو گرفتن از کسایی که دوسشون دارم😀

30 روم حساب شه

31 پیاده روی با کسایی که دوسشون دارم

32 بازی های گروهی با کسایی که دوسشون دارم

33 داشتن کسایی تو تیمم که هدف دارنو و بهونه نمیارن

34 لیدرام باهام درباره ی روند تیم مشورت بگیرن و روم حساب کنن

35 خرید مایحتاجم  البته وقتی تموم شد پروسه ی خرید

36 وقتی از قانون 5 ثانیه استفاده میکنم 

36 دیدن برج ها و ساختمان های بلند و لوکس

37 غذا دادن به حیوانا

38 تو سرما رفتن زیر کرسی

39 تصویرسازی 

40 خودن ترشی

41 خوردن انار و پر ترش 

42 هوای بارونی و بارون (هوای معتدل)

43 جنگل

44کلبه چوبی روی درخت 

45 ثبت عکسهای خوشکل

46 سمینارهای سالن فرشته های باد

47 سفرهای کاری

48 دنبال کردن محتواهای عیر میرصادقی

49 گیره زدن به موهای مرسانا

50 شنیدن آهنگهای ریتمیک مخصوصا خواننده هایی مثله شادمهر محسن یگانه فرزاد فرزین تا وقتی حالمو بهم نزده😬

51 دیدن رشد مهارتی سازمانم

51 تشویق شدن

52 تاثیر گذاری

53 وقتی وصل میشم به خدا

54 وقتی میرم مشهد و وصل میشم

55 وقتی تغیر میکنم

56 وقتی عادت جدید ایجاد میکنم

57 فکر کردن😓 و طراحی ایده های جدید

57 داشتن خونه ی ساده و لوکس و بزرگ

57 خریدن ماشین خودم

57 کمک کردن به کسایی که درخواست کمک میکنند

58 پولی که خودم دربیارم

59 پوشیدن لباس سرهم تو خونه

60 تیپ شیک و ساده داشتن

61 داشتن یه کمد پر لباس و کفش متنوع و با کیفیت خوب(برندم نبود نبود)

62 شنیدن آهنگهای نوستالژی تا وقتی حالموبهم نزده

63 خریدن شیرینی نارگیلی برا مامان

64 خریدن کادو تولد و کادو روز مادر برای مامان

65 دیدن قیافه بابا وقتی براش  دوچرخه بخرم

66 برنامه ی پر داشتن تو طول روز

67 سورپرایز شدن 

68 سورپرایز کردن

69 تحلیل کردن کتاب فیلم و ...

70 شوخی کردن اگر شورش از مزه درنیاد با کسایی که دوسشون دارم

71 نگاه حکمت آمیز داشتن به زندگی

72 دیدن لباس عروس به صورت زنده نه مجازی

73 دیدن لباس نوزادو سیسمونی

74 آرایش کردن

75 ادا درآوردنا مرسانا

76 خوردن فست فود در حالی که میل دارم با فلفل قرمز زیااااد

76 وقتی خواهرام میخوان بیاین خونمون

77 شبای میدون نقش جهانمون

78 چاق شدن

79 از اینکه با اعتماد به نفس ب نظر بیام

80 وظیفه مو در قبال همه انجام بدم

81 امید داشتن

82  شروع های جدید 

83 آشپزی کردن برای افراد خاص نه همه

84 دیدن مقنعه و لباس هایی که نیاز به اتو کشیدن ندارن وقتی عجله دارم

85 معطل نشدن برای اتوبوس در مواقعی که دیرمه

86 پیدا کردن جا برای نشستن توی اتوبوس مترو

87 زدن کرم مرطوب کنندم به دستم

89 بقیه با من ارتباط برقرار کنن

90 مورد اعتماد یه سری ادمها بودن

91 دفتر از خودم داشتن

92 اون کسی که قراره باهام ازدواج کنه بیشتر از من عاشق باشه😁

93 خندوندن بقیه😂

94 شیر ویژن با لیدر(به استراک گذاری هافه و چشم اندازها)

95 داشتن سرعت عمل

96 دیدن غروب آفتاب

97 خوردن ماست سون و موسیر 

98 خوردن نون سنگک تازه و پنیر لیقوانو گردو تازه ی سامون

99 با مترو تهران اینور اونور رفتن.کلا کشف ناشناخته ها مخصوصا با کسایی که دوسشون دارم

100 نشستن روی صندلی مادربزرگ و خوردن برنجک 

 

 

 

 

تا برنامه ی بعدی خدانگهدار✋

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۱
زهرا باغبان بصیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی