سفر قهرمانی

سلام.اینجا داستان یک قهرمان است نه یک قربانی

سفر قهرمانی

سلام.اینجا داستان یک قهرمان است نه یک قربانی

همواره در زندگی انتخاب هایی داریم که نهایتامی تواند از ما یک قهرمان بسازد یا یک قربانی...در این وبلاگ درباره ی سفر قهرمانی و قهرمان صحبت های جذابی و تامل برانگیزی میشه...

آخرین مطالب

مورچه صفتی

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۱۶ ب.ظ

به نام خدای مهربون

 

میتونم بگم عاشق خدایی هستم که همیشه به ما درس های زندگی رو گوشزد میکنه

 

 

داستان

من آدم خیلی سرمایی هستم😷

متولد مردادم و شاید به همین خاطره که از سرما تا این حد بیزارم

البته لاغر هم هستم و سرما سریع به درونم نفوذ میکنه

حالا به این که چرا از سرما بیزار هستم کاری نداریم

من همیشه توی زمستونهای سرد و طاقت فرسا دوست دارم کارهامو پیش بخاری و شوفاژ انجام بدم و مسیرهایی که باید برمو با ماشین شخصی برم (که البته تا امروز نداشتم)

و خلاصشو بگم چنین چیزهایی که من میخوام فراهم نیست 

پیش خودم میگم بزار یکم هوا که گرمتر شد ،بزار وقتی هوا بهاری شد....جون میده بزنی بیرون شاد و سنگول بپردازی به کارات

...

 

شاید خیلی از کسبه اکثر ماه ها رو با تموم وجود کار نکنند

چرا که امیدوارانه به نزدیک شدن اسفند نگاه میکنن تا رونق بازار سهم اون ها هم بشه و جبران کم کاری ها رو بکنه

 

درست میگم؟

شاید تو هم همینطوری

شبیه مورچه ها منتظریم هوا گرم بشه....منتظریم شب عید بشه

 

البته باز هم صدرحمت به کسایی که شبیه مورچه هاند...بعضی ها زمستونو تابستون درحال رفع خستگی های ناشی از کار نکردن هاشون هستند😐😞

 

بازم کاری به این کارا نداریم

شخص شخیص بنده از روز های سردی که میگذشت بیزار بودم و منتظر فرارسیدن گرما

که زمانه اونطوری که من و دیگر دوستان مورچه صفت تصور میکردیم پیش نرفت و کروناویروس به روی سن تشریف آوردن👏

و بنابراین باعث شدن نماز جمعه هام برگزار نشه😦

و بازار های پر تردد شب عید کساد بشنو 

کسبه بهت زده و گاها عصبانی

 

درسی که من از این قسمت از زندگیم گرفتم این بود که ما باید فراتر از مورچه ها باشیم...ما باید در تموم فصول سال قبراق و سرزنده کارمون رو انجام بدیم و منتظر شرایط بهتر نشیم 

چون ممکن است واقعیت هایی پیش بیاد که شرایط رو به کلی تغییر بده 

 

دوست من تو هم از درسی ک من گرفتم استفاده کن و فراتر از مورچه باش 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۲
زهرا باغبان بصیر

نظرات  (۱)

۱۵ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۲۴ رستا فتحیان

ممنون از وبلاگ خوبتون

پاسخ:
😊😊فدات عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی